Droog Trainen Protocol Mannen


Omschrijving:

Klaar Om ​Het Lichaam Van Je Dromen Te Bouwen? Binnen 8 - 16 weken effectief je vetpercentage verlagen voor ​een strakker, sterker en gespierder lichaam (​zonder jojo effect) Wat als wij jou vertellen dat vrijwel alles wat fitness magazines en trainers jou vertellen fout is. Wat als wij zeggen dat... ​Jij hoeft jezelf NIET uit te hongeren op een extreem laag calorie dieet om vet te verliezen en dat vet eraf te houden. Sterker nog, dit is hoe je jouw metabolisme in de war brengt ​waarbij de kans groot is dat ​jij uiteindelijk meer vet aankomt dan je in eerste instantie verloren bent. ​Jij GEEN honderden euro's per maand aan nutteloze supplementen en andere magische'' pillen hoeft te spenderen die beloftes doen die ze niet waar maken (​ondanks dat ze vaak aangeprezen worden door jouw favoriete social media model). ​Jij NIET super strict of clean'' hoeft te eten om snel vet te verliezen, of al je favoriete voedingsproducten moet verbannen om een sixpack te krijgen. Dat jij alles kan eten wat je lekker vindt en toch vet kan verliezen en spiermassa op kan bouwen. ​Jij NIET een koolhydraatarm dieet hoeft te volgen ​om een strak​, slank en gespierd ​lijf te hebben, ongeacht wat sommige guru's'' online tegen je zeggen. Integendeel, wat als wij zeggen dat het wellicht verstandig is om jouw koolhydraten juist vrij hoog te houden... ​Jij NIET elke paar uur een maaltijd hoeft te eten om je metabolisme een boost'' te geven of je verbranding hoog te houden. ​Dat​​​ jij kan eten in een maaltijdschema dat praktisch goed voor jou werkt, en jij toch ​dat mooie strandlichaam met een laag vetpercentage kan ​hebben... ​Jij NIET uren per week als een nutteloze hamster saai op een cardio apparaat hoeft te staan in de hoop dat je vet verliest ​met als resultaat dat je uiteindelijk teleurgesteld achterblijft omdat je een jaar later nog steeds niet het lichaam van je dromen hebt (hoeveel cardio hamsters ken jij die een strakke beach body hebben?)... ​Jij NIET steeds je trainingsschema hoeft te veranderen om je spieren te verwarren''. ​​Progressie ma​ak je juist ​door je spieren ​hetzelfde te laten doen. ​Zorg voor betere motoriek en techniek op specifieke oefeningen (6 belangrijke bewegingspatronen). Verwarren is dus niet de juiste strategie (wat ze ook tegen je zeggen)... ​Jij NIET uren per dag in de sportschool hoeft te besteden aan oneindig veel sets, supersets, dropsets en giant sets (ook al zegt het trainingsschema van Mister Olympia dat ​dit het beste is). Sterker nog, dit is een fantastische manier om jezelf constant op te blazen en uiteindelijk NERGENS te komen.


©2022 Groot assortiment op Allepromotiecodes.nl | Privacy statement